6 Kasım 2010 Cumartesi

YakaLadın YakaLadın'dan 3 Kişiye BaLık yakaLama oyunu :) (KAMPANYAMIZ SONA ERMİŞTİR)



        Sitemizi artık tanımayan kalmadı sanırım.Hergün tek ürün,hergün inanılmaz bir indirim.Kaçırdım diye üzülmeyin bizden söylemesi.

        Sitemizde oyuncaklar,makyaj takımları,pratik mutfak eşyaları,hırdavat,bebek ürünleri kısacası aklınıza gelen hemen hemen her ürünü bulmanız mümkün.

        Günün fırsatına tıklayın qözlerinize inanamayacağınız bir fiyatla karşılacaksınız.Zaten normalde satışı devam eden ürünlerede pahalı demek çok saçma olur.Rakamlar komik,ürünler kaliteli,fiyatlar ise inanılmaz.....






MÜŞTERİ HİZMETLERİ
                                                                 Tel : 0212 559 60 52
                                                                  (Hafta içi 9:00-17:00)
                                                                  Fax: 0212 659 04 63
                                                          info@yakaladinyakaladin.com


                           KAMPANYAMIZ,HEDİYEMİZ  VE KATILIM KOŞULLARIMIZ 



     * sitemize üye olun http://www.yakaladinyakaladin.com/ 

     * facebook sayfamıza katılın ve arkadaşlarınıza önerin http://www.facebook.com/pages/yakaladinyakaladincom-da-her-gun-yeni-bir-firsat/138453779504782

     *kampanyamızı blog veya facebook hesabınızda duyurun 

        Kampanyamız 18 kasım tarihinde sona erecek ve kazananlar buradan duyurulacaktır.3.5 tl lik kargo ücretimiz kazanan arkadaşlarımız tarafından ödenecektir. 

***********************************************************************************

Yakaladın Yakaladın Kampanya Sonuçlarımız



melek79 dedi ki...merhaba zaten izleyicindim siteye uye oldum
facede paylaştım
http://www.facebook.com/?sk=events#!/profile.php?id=100000486972912
yeliz gül
yelizecegul@hotmail.com

petunya dedi ki...şartlar tamamdır , sitedeki üye adım petunya , face grubuna üyeyim ve kampanyayı face profilimde paylaştım : http://www.facebook.com/profile.php?id=1168904692

tam kızıma göre bir oyun , onun şansına katılıyorum..

Kerman Ataş
k_atash@hotmail.com

eda_eda dedi ki...slm..izleyıcin oldum..siteye üye oldum eda kocaoglu adıyla..
kampanyayı facemde duyurdum..http://www.facebook.com/gulserenkocaoglu
face grubuna katıldım arkdslarıma önerdim...

gulseren kocaoglu
yarimmm__58@hotmail.com

          Güzel Kampanyamız için Yakaladın Yakaladın'a teşekkür ediyoruz.Kazananlara mail adreslerinden ulaşıyorum.Tebrikler..Diğer kampanyalarıma katılan arkadaşlarımada bol şanslar.İzlemeye devam :)